Somemarkkinointi on tällä hetkellä kustannustehokkain ja nopeimmin kasvava markkinoinnin muoto. Se on paras markkinointikanava silloin kun haluat kohdentaa ja seurata markkinoinnin tuloksellisuutta erittäin tarkasti. Digitaalisena markkinointikumppaninasi mittaamme markkinointisi tuloksia ja pidämme huolen siitä, että investointisi myös tuottaa tuloksia.
MILLOIN SOMEMARKKINOINTI VOISI OLLA SINULLE JÄRKEENKÄYPÄ VAIHTOEHTO?
Silloin kun haet markkinoinniltasi kustannustehokkuutta.
Somekanavissa mainostaminen on edullista verrattuna muihin mainoskanaviin. Saat yrityksellesi ja brändillesi jatkuvan näkyvyyden valtakunnallisessa mediassa erittäin kustannustehokkaasti. Asiakkaanamme voit valita juuri sinun tarpeisiisi räätälöidyn palvelupaketin. Sinun ei myöskään tarvitse sitoa markkinointiisi kiinteitä henkilöstöresursseja.
Kun haluat keskittyä omaan ydinosaamiseesi.
Sosiaalisen median markkinoinnin haltuunottoon voi saada uppoamaan paljonkin aikaa. Silti lopputuloksena voi olla tulokseton turhautuminen monipuolisten mahdollisuuksien äärellä. Pelkästään somestrategia, sisältöstrategia, kanavavalinta, päivitystyyppien linjaaminen, päivitysten seuranta, mainonnan budjetointi, mainonnan tulosten seuranta ja analysointi voivat viedä tuhottomasti aikaa tehokkaalta liiketoiminnan pyörittämiseltä.
Kun haet markkinoinniltasi tehokasta kohdennettavuutta.
Mainonta sosiaalisessa mediassa kohdennetaan vain haluamallesi kohderyhmälle. Kohdennuskriteerit ovat monipuoliset ja tarvittaessa erittäin tarkat: ikä, sukupuoli, maantieteellinen sijainti, kiinnostuksen kohteet, koulutus, toimiala, työnimikkeet jne.
Silloin kun haluat tarjota asiakkaillesi vuorovaikutteista dialogia.
Kaikki digitaalinen markkinointi ja viestintä on lähtökohtaisesti vuorovaikutteista. Erityisesti vuorovaikutteisuus ja asiakasdialogi toteutuvat somemarkkinoinnin kohdalla. Nykyasiakas näkee sosiaalisen median alustat palvelukanavina, joissa he voivat kommunikoida suoraan haluamansa yrityksen tai järjestön kanssa. Asiakas arvostaakin suuresti saamaansa henkilökohtaista vastausta esittämäänsä kysymykseen: nopea ja säännöllinen kanssakäyminen asiakkaidesi kanssa osoittaa, että välität heistä. Mikä tärkeintä, käydyllä dialogilla on laajempikin yleisö, ja onnistunut kommunikointi lisää merkittävästi brändiuskollisuutta ja -tietoisuutta. Voit sitouttaa kohderyhmäsi yritykseesi ja brändiisi monipuolisesti ja näin toimien tukea myynnillesi asetettuja tavoitteita.
Kun tahdot liiketoimintastrategiaasi ankkuroituja tuloksia.
Digitaalisena markkinointitoimistonasi tarjoamme yhteistyötä, jossa luomme strategian liiketoimintatavoitteisiisi pääsemiseksi ja seuraamme jatkuvasti saavutettuja tuloksia. Ammattimainen seuranta ja analytiikka tuo ymmärrystä ja tuloksia markkinointiisi. Meillä on pitkä kokemus tuloksekkaan markkinoinnin tekemisestä ja tiedämme mikä tuottaa tuloksia ja mikä ei. Tekeminen on ammattimaista. Se on kirjoitettu ja visualisoitu johdonmukaiseksi, täsmälleen sinun brändisi mukaiseksi ja näköiseksi.
Kun tahdot lisää kävijöitä verkkosivustollesi.
Jokainen markkinointimixiin lisätty sosiaalisen median profiili on väylä verkkosivustolle. Sisältöstrategian avulla sisällön synkronoiminen somekanavien välillä helpottuu ja mahdollistaa eri kohderyhmien orgaanisen tehokkaamman kohtaamisen. Tämä helpottaa myös markkinointibudjetin laatimista, eikä mediaan käytettyä rahaa tarvitakaan niin paljon. Olisiko nyt oikea aika investoida tulevaan ja varmistaa kasvu somemarkkinoinnin avulla?
Tutustu huolettomaan Somemanageri™ -sosiaalisen markkinoinnin palveluumme täällä.
MISSÄ KANAVISSA SOMEMARKKINOINTIA TEHDÄÄN?
Netinkäyttäjille tutuin kanava mainosten näkemiseen on Facebook-markkinointi. Yritykset, yhteisöt ja palveluntarjoajat markkinoivat ja kommunikoivat kohderyhmiensä kanssa jo pelkästään Facebook-sivujen kautta, mutta näkyvyyttä ja vuorovaikutusta lisätään Facebook-mainonnalla, jonka yksi ylivoimatekijä on kohdennettavuus.
Mainoksilla voidaan ohjata verkkosivuille tai kauppaan, mutta yhtä hyvin sitä kautta voidaan aloittaa viestittely tai jopa yhteydenotto lomakkeella, jossa käyttäjän tiedot ovat luonnollisesti jo valmiina. Yritysten ja brändien näkyminen Instagramissa on keino, jolla kohderyhmä saavutetaan heidän omassa ympäristössään älypuhelimen näytöllä. Somemarkkinointiin kannattaakin yleensä liittää kohdennuksia Instagram-mainonnan kautta ja myös sillä vuorovaikutuksen rakentaminen on vaivatonta.
LinkedIn ei ole pelkästään ammattilaisten verkostoitumiskanava. Se on erittäin hyvä paikka yritykselle, joka haluaa kertoa asiantuntemuksestaan, ihmisistään tai uutisistaan juuri oikealle kohderyhmälle. Jaettavana sisältönä voivat olla myös esimerkiksi blogikirjoitukset ja asiantuntija-artikkelit. Lisäksi LinkedIn-mainonta tarjoaa useita mahdollisuuksia asiakkaiden tai vaikkapa rekrytoitavien löytämiseen. Facebookin, Instagramin ja LinkedInin lisäksi tarjoamme opastusta ja apua myös YouTuben hyödyntämiseen markkinoinnissa ja brändin rakennuksessa.
Tutustu huolettomaan Somemanageri™ -sosiaalisen markkinoinnin palveluumme täällä.
"Funkkis on ammattitaitoinen ja mutkaton kumppani, jolla on poikkeuksellinen kyky toimia samaan aikaan tehokkaasti ja luovasti."
"Meille on erittäin tärkeää, että brändi- ja markkinointitoimisto pystyy näkemään markkinoinnin toimintakentän kokonaisvaltaisesti. Vastuunottaminen, kyky reagoida muutoksiin sekä tapa toimia erilaisten sidosryhmien kanssa on myös asioita, joihin kiinnitimme huomiota yhteistyökumppanin valinnassa."
TERO KAUHANEN, CEO
Webscale Oy
SOMEMARKKINOINTI -PALVELURATKAISUMME:
B2B-kampanjat
B2C-kampanjat
Päivitysten käsikirjoitus ja kuvittaminen
Seuranta ja analytiikka
Sisältöstrategia
Somemainonta
Somemarkkinointi -workshop
Sosiaalisen median managerointi
Sosiaalisen median strategia
Tuote- ja palvelulanseeraukset
Tutustu huolettomaan Somemanageri™ -sosiaalisen markkinoinnin palveluumme täällä
OTA YHTEYTTÄ
Jos haluat jättää tarjouspyynnön, kysyä neuvoa tai tietää Funkkiksesta lisää, niin ota yhteyttä vaikka heti.
Kerromme mielellämme projekteistamme, osaamisestamme ja yhteistyömahdollisuuksista.
Vastaamme yhteydenottopyyntöön 24 tunnin sisällä.