
Mikä yhdistää suomalaisia teollisuusyrityksiä markkinoinnin tekemisen suhteen?
Olemme keskustelleet yli 50 pienen ja keskisuuren suomalaisen teollisuusyrityksen johdon kanssa markkinoinnin haasteista, koskien liiketoiminnan kehittämistä. Tuon otoksen seurauksena olemme tunnistaneet kuusi teollisuusyrityksiä yhdistävää […]

5 syytä, miksi visuaalinen tarinankerronta on tärkeää
On ilmeistä, että sana tarinankerronta herättää helposti epäluuloja ja ärtymystä. Tarinat ja sadut eivät kuulu liike-elämään ja luottamus on kaikki kaikessa, vai mitä? Kriittistä […]

Miten vetovoimainen brändi kasvattaa liiketoimintaasi? Osa 1: Luottamus
Kaiken ytimessä on ajatus siitä, että vetovoimainen brändi on työkalu haluttuun erottautumiseen markkinassa ja liiketoiminnan kasvuun. Vetovoimaisessa brändissä näyttäytyy yleensä tietyt kriittiset suhteet kohderyhmäänsä. […]

Inbound 90 sekunnissa
Päivän hot. Inbound-markkinointi. Potentiaalinen asiakas löytää tiensä palvelun äärelle luontevimmalla mahdollisella tavalla. Tämähän on luomu-markkinointia! Win-Win. Win-Bound. Pyydystimme inboundin. Nypimme siipi- ja pyrstösulat irti […]

”Pyhä yksinkertaisuus!” – 8 Syytä investoida selkeyteen
Selkeä on hyvä sana. Se on adjektiivi, laatusana. Ilmatieteessä puhutaan selkeästä säästä, kun taivaalla ei juurikaan ole pilviä. Selkeä tarkoittaa selvää, hyvin näkyvissä olevaa. […]

10 keinoa lisätä myyntiä mobiilin avulla
Ei ole mikään uutinen, että digitaalisten palvelujen mobiilikäyttö kasvaa nopeaa vauhtia ja mobiiliasiakkaiden tehokas palvelu on ilmeinen kilpailuetu. Uutinen sen sijaan on se, että […]