Skip to content
Funkkis
  • Etusivu
  • Funkkis
  • PALVELUT
    • Brändistrategia
    • Design ja graafinen suunnittelu
    • Verkkopalvelukehitys
    • Markkinointi ja mainonta
    • Somemarkkinointi
    • Tuotanto
  • BLOGI
  • Ota yhteyttä

B2B-päättäjä, onko yrityksesi somemarkkinointi edelleen vuodessa 2010?

B2B-maailmassa somemarkkinointi on usein aliarvostettu voimavara. Moni ajattelee, ettei sosiaalinen media sovi vakavasti otettavaan yritysviestintään. Totuus on kuitenkin päinvastainen: oikein toteutettuna somemarkkinointi voi olla […]

Lue Lisää
Funkkis_Blogiteksti_Mainostoimisto_Branditoimisto-1

Miksi emme palkkaa työntekijöitä?

Me Funkkiksessa olemme päättäneet, että emme rakenna toimintaamme perinteisen palkkatyömallin ympärille. Sen sijaan toimintamme perustana on asiakaslähtöinen ja joustava yrittäjäverkosto. Tässä blogitekstissä havainnollistan numeroilla, […]

Lue Lisää

Case Van & Poika – Brändin kirkastus pääkaupunkiseudun suoraselkäisimmälle logistiikkayritykselle

40 vuoden ikäisen logistiikkayrityksen brändiuudistus, brändi-ilmeuudistus ja kotisivujen suunnittelu. Van & Poika Oy on paitsi pääkaupunkiseudun suoraselkäisin kuljetusfirma, myös perheyhtiö jo kolmannessa polvessa. Erkki […]

Lue Lisää

Brändäys – Yksi keskeisimmistä keinoista vahvistaa yrityksen myyntiä

  Tehokas brändäys on yksi keskeisimmistä keinoista vahvistaa yrityksen myyntiä, sillä se luo tunnistettavuutta, luottamusta ja asiakasuskollisuutta. Tässä blogitekstissä pureudumme syvemmin siihen, miten nämä […]

Lue Lisää

Tuumasta toimeen – Uudet verkkosivut ennen kesälomia

Katsotaanpa miksi verkkosivuston päivitys on niin tärkeää ennen kesälomia. Kesälomakauden lähestyessä monet yritykset hiljentävät toimintaansa tai ainakin hidastavat vauhtia. Tämä tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden päivittää […]

Lue Lisää

Suomalaiset teollisuusyritykset: Tehkää Facebook-markkinoinnista prioriteetti

Facebook – se paikka, jossa koko maailma jakaa kissavideoita ja lounaskuvia, vai mitä? Liiketoiminnan tavoitteisiin valjastettuna teollisuusyrityksen Facebook-markkinointi on muuta kuin ajanvietepaikka ystävien kesken. […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

Brändin rakentaminen – Yhdistyksen menestyksen kulmakivi

Brändin rakentaminen ei ole pelkästään yritysmaailman yksinoikeus. Yhdistykset, järjestöt ja muut voittoa tavoittelemattomat organisaatiot voivat hyötyä merkittävästi vahvan brändin luomisesta ja ylläpitämisestä. Vaikka yhdistykset […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

Mikä yhdistää suomalaisia teollisuusyrityksiä markkinoinnin tekemisen suhteen?

    Olemme keskustelleet yli 50 pienen ja keskisuuren suomalaisen teollisuusyrityksen johdon kanssa markkinoinnin haasteista, koskien liiketoiminnan kehittämistä. Tuon otoksen seurauksena olemme tunnistaneet kuusi […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

5 syytä, miksi visuaalinen tarinankerronta on tärkeää

On ilmeistä, että sana tarinankerronta herättää helposti epäluuloja ja ärtymystä. Tarinat ja sadut eivät kuulu liike-elämään ja luottamus on kaikki kaikessa, vai mitä?Kriittistä lienee […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

Miten vetovoimainen brändi kasvattaa liiketoimintaasi? Osa 1: Luottamus

Kaiken ytimessä on ajatus siitä, että vetovoimainen brändi on työkalu haluttuun erottautumiseen markkinassa ja liiketoiminnan kasvuun. Vetovoimaisessa brändissä näyttäytyy yleensä tietyt kriittiset suhteet kohderyhmäänsä. […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

Inbound 90 sekunnissa

Päivän hot. Inbound-markkinointi. Potentiaalinen asiakas löytää tiensä palvelun äärelle luontevimmalla mahdollisella tavalla. Tämähän on luomu-markkinointia! Win-Win. Win-Bound. Pyydystimme inboundin. Nypimme siipi- ja pyrstösulat irti […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

”Pyhä yksinkertaisuus!” – 8 Syytä investoida selkeyteen

Selkeä on hyvä sana. Se on adjektiivi, laatusana. Ilmatieteessä puhutaan selkeästä säästä, kun taivaalla ei juurikaan ole pilviä. Selkeä tarkoittaa selvää, hyvin näkyvissä olevaa. […]

Lue Lisää
Funkkis | Brändi | Markkinointi | Helsinki | Mainostoimisto | Blogikuva

10 keinoa lisätä myyntiä mobiilin avulla

Ei ole mikään uutinen, että digitaalisten palvelujen mobiilikäyttö kasvaa nopeaa vauhtia ja mobiiliasiakkaiden tehokas palvelu on ilmeinen kilpailuetu. Uutinen sen sijaan on se, että […]

Lue Lisää
Seuraa meitä myös näissä sosiaalisen median kanavissa:

© 2025 Funkkis Oy   |   Lönnrotinkatu 15 C, 00120 Helsinki   |   Y-tunnus: 2473527-1